Esimiestyö on avainasemassa, kun yritys tai yhteisö tavoittelee hyviä tuloksia. Kun saat esimiehenä kaikki organisaatioon kuuluvat luottamaan toisiinsa ja työskentelemään yhteisten tavoitteiden hyväksi, työyhteisö voi hyvin ja menestyminen on mahdollista.
Help Desk ja Esimiesklinikka tarjoavat ohjausta esimerkiksi seuraaviin tilanteisiin
- Työyhteisössä on vaikeuksia antaa ja ottaa vastaan rakentavaa palautetta.
- Alisuoriutuminen huolettaa
- Töiden organisointi tai ohjeiden noudattaminen on vaikeaa.
- Työntekijöiden käsitys oman työnsä laadusta ei vastaa todellisuutta.
- Asiakkaat reklamoivat yhä useammin virheistä.
- Työyhteisössä ilmenee epäasiallista käyttäytymistä.
- Ongelmien ottaminen puheeksi ja käsittely alaisten kanssa tuntuu vaikealta.

Älä jää yksin
Esimiesten Help Desk on puhelin- ja verkkopalvelu, joka auttaa sinua ratkomaan esimiestyön ongelmakohtia helposti ja nopeasti.

Vertaistuki auttaa osaamisen kehittämisessä
Esimiesklinikka on ryhmäkohtainen palvelu esimiehille johtamisen pulmatilanteiden ratkomiseksi. Samalla esimiesryhmän osaaminen kehittyy vertaistukea hyödyntämällä.
saamaamme palautetta
Ajankohtaista asiaa, oli hyvä että esimiehet saivat tästä tukea myös omaan toimintaansa henkilöinä eikä vain esimiehinä.
Oikea ajoitus arjen keskellä pysähtymiseen. Tunnetaitoja ei liene koskaan liikaa.
Riitta Syren-Laineella on positiivinen valmennusote, uskallusta sanoa asioista oikeilla nimillä. Valitsemme ehdottomasti jatkossakin valmentajaksi!
Kriisistä toipuminen -webinaari oli todella hyvä. Juha Minkkinen, olit mahtava!