Laatu ja asiakastyytyväisyys ovat meille erittäin tärkeitä. Haluamme, että etädiagnostiikka on mahdollisimman helppoa niin hoitohenkilökunnalle kuin tutkittavalle.

Laatu ja asiakastyytyväisyys

95 % asiakkaistamme suosittelee palveluitamme

Meillä Coronaria Analyysipalveluilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus etädiagnostiikasta. Monialainen osaaminen, kokeneet ammattilaisemme sekä laaja kokemuksemme erilaisista toimintamalleista luovat vahvan pohjan monipuoliselle yhteistyölle. Toimintaperiaatteemme mahdollistaa etädiagnostiikan kaikille terveydenhuollon yksiköille koosta riippumatta. Meille onnistunut asiakaskokemus ja tyytyväiset asiakkaamme ovat sydämen asia.

Terveydenhuollon tehokkuuden ja prosessien sujuvuuden parantaminen ovat ydinosaamistamme. Olipa kyseessä etädiagnostiikka, kokonais- tai kotiovipalvelu, voit aina luottaa palvelumme korkeaan laatuun ja kokeneisiin asiantuntijoihimme. Meille laatu tarkoittaa myös sitä, että potilaiden tutkimukset sujuvat jouhevasti ja että myös he ovat tyytyväisiä.

Vahvuuksiamme ovat korkea laatu, tutkimusten helppous ja nopeus sekä kustannustehokkuus.


Laatu ohjaa toimintaamme

Meillä laatu ei tarkoita vain yhtä yksittäistä asiaa, vaan se tarkoittaa koko palvelukokonaisuuttamme. Perehdytämme hoitajat palveluidemme käyttöön, tukimateriaalimme tukevat päivittäistä toimintaa, asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa ja erikoislääkärin lausunnot hoitosuosituksineen mahdollistavat potilaan oikea-aikaisen jatkohoidon. Saamamme palaute ohjaa toimintaamme ja auttaa meitä kehittymään.

Nopeus tuo lisäarvoa

Palveluidemme kautta potilas pääsee erikoissairaanhoidon tutkimuksiin omalla kotipaikkakunnallaan jonottamatta, mikä omalta osaltaan nopeuttaa mahdolliseen jatkohoitoon siirtymistä. Palvelumme ovat rakennettu siten, että ne ovat käyttäjäystävällisiä niin tutkittavan itsensä kuin hoitajien näkökulmasta. Asiakastuki, ohjeet, videot ja sähköiset lomakkeet varmistavat onnistuneet tutkimukset. Tarvittaessa sinulla on erikoislääkärin lausunto ja hoitosuositukset käytössäsi samana päivänä rekisteröinnin päätyttyä.

Hallitsemme kokonaisuuksia

Hinnoittelumallimme on selkeä ja ennustettavissa. Kokonais- ja kotiovipalveluissa kustannussäästöt syntyvät myös kokonaisuuden hallinnasta ja toteutuksesta, jossa vapautamme tilaajan hoitohenkilökuntaa muuhun tärkeään työhön tukipalvelut mukaan lukien. Oikea-aikainen hoitoonpääsy on potilaan parhaaksi, vähentää kallista erikoissairaanhoitoa ja auttaa myös lääkäreitä ja hoitohenkilökuntaa hoitamaan potilaita tehokkaammin ja helpommin.

Huippuasiantuntijat laadun takeena

Kaikki lausuvat lääkärimme ovat erittäin kokeneita, oman alansa huippuja ja aina erikoislääkäreitä.

Olemme toimineet jo yli kahdenkymmen vuoden ajan ja tuotamme vuosittain
30 000 lausuntoa 200 asiakkaalle ympäri Suomen.

Asiakastyytyväisyys on meille tärkein onnistumisen mittari

Asiakaskokemus on keskeinen osa palveluidemme laatua, ja siksi mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti.

Tulokset puhuvat puolestaan: 95 % asiakkaistamme suosittelee yhteistyötä kanssamme. Erityisen paljon kiitosta saavat palveluidemme sujuvuus, asiantuntijoidemme osaaminen ja asiakastuen saatavuus.

Pitkäaikaiset asiakassuhteemme ja erinomainen palaute osoittavat, että pystymme tuottamaan lisäarvoa sekä potilaille että terveydenhuollon ammattilaisille luotettavasti, tehokkaasti ja laadusta tinkimättä.

Toimintamme kulmakivet

  • potilaiden nopea ja luotettava diagnosointi
  • palveluiden saavutettavuus
  • potilasturvallisuus
  • tietoturva
  • asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys
  • kustannustehokkuus

ISO 9001:2015 -sertifikaatti

Toimintamme on ISO 9001:2015 -sertifioitua, mikä tarkoittaa, että palvelumme täyttävät kansainväliset vaatimukset laadunhallinnan, prosessien jatkuvan kehittämisen ja asiakastyytyväisyyden osalta.

Mittaamme palveluidemme vaikuttavuutta ja asiakaskokemusta järjestelmällisesti osana kokonaisvaltaista laadunhallintaa. Sertifiointi osoittaa, että toimintamme on johdonmukaista, vaikuttavaa ja jatkuvasti kehittyvää, aivan kuten terveydenhuollon asiantuntijapalveluiden kuuluukin olla.