Tutkitusti tyytyväiset asiakkaat

Yleinen

Terveyden, suun terveyden ja sote-palveluidemme tilaajat ovat tutkitusti tyytyväisiä. Marras-joulukuussa 2025 järjestetyn asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset kertovat, missä olemme onnistuneet ja mitä voimme kehittää edelleen. Kyselyyn vastasi yhteensä 86 tilaaja-asiakasta eri liiketoiminnoista.

Tulokset pähkinänkuoressa:

  • Kokonaistyytyväisyys: 4,6/5
  • NPS (suositteluindeksi): 73
  • Sinulla on väliä - asiakkuuden hoito: 4,50/5

Nämä luvut kertovat vahvasta luottamuksesta ja yhteistyön sujuvuudesta. Asiakkaamme kokevat, että heillä on merkitystä ja että Coronaria on luotettava kumppani.

“Saamistamme vastauksista näkyy selvästi, että olemme onnistuneet rakentamaan pitkäjänteistä yhteistyötä kumppaneidemme kanssa. Onnistuminen haastavassa markkinatilanteessa kertoo, että parhaat tulokset syntyvät, kun pidämme ihmisen keskiössä”, kuvailee Coronaria Terveyden toimitusjohtaja Teemu Mattila.

Näistä meitä kiitetään

Saamissamme palautteissa korostuvat samat onnistumiset kaikissa liiketoiminnoissa:

  • Yhteistyö on helppoa ja sujuvaa. Asiakkaat arvostavat nopeaa reagointia ja sitä, että sovituista asioista pidetään kiinni.
  • Luotettavuus ja palvelun laatu. Palvelut toimivat kuten on sovittu, ja laatu koetaan korkeaksi. Erityisesti mainitaan nopeat ja tarkat lausunnot sekä asiantuntevat ammattilaiset.
  • Hyvä viestintä ja tavoitettavuus. Yhteyshenkilöiden pysyvyys ja helppo tavoitettavuus saavat kiitosta.
  • Joustavuus ja asiakaslähtöisyys. Tarpeisiin vastataan nopeasti, ja palvelua räätälöidään asiakkaan tilanteen mukaan.

Näin asiakkaamme kuvailevat yhteistyötä:

"Yhteistyö on toiminut luontevasti, luotettavasti, ripeästi ja kunnioittavassa hengessä."

"Mutkaton palvelu ja asiakaslähtöinen asenne!"

"Luotettavaa ja hyvin ennakoivaa asiakaspalvelua."

"Palvelu on laadukasta ja se tehdään, mitä sovitaan."

Mitä kehitämme vuonna 2026?

Vaikka kyselyn tulokset ovat pääosin positiivisia, saimme myös arvokkaita kehitysehdotuksia. Vuonna 2026 lähdemme kehittämään edelleen seuraavia asiakkaidemme nostamia asioita:

  • viestintä ja yhteydenpidon tiheys: säännöllinen yhteydenpito sopivalla syklillä sekä nopeat vastausajat yhteydenottoihin
  • sujuvat palvelut ja seuranta: palveluiden digitalisointi ja raportoinnin kehittäminen

Palautteen pohjalta jatkamme palvelun kehittämistä vuonna 2026 – tavoitteena entistä sujuvampi yhteistyö. Kiitos, että olette mukana rakentamassa laadukkaita terveyspalveluita kanssamme.

Lisätietoja: