Svea-lasku

Arjen joustoa maksamiselle

Valitessasi maksutavaksi laskun, käytämme Svea Bankin tarjoamaa asiakaslaskua. Laskulla saat saat arjen joustoa maksamiselle ja hoidat laskun kätevästi verkkopankissa. Halutessasi voit laskun saatuasi myös muuttaa sen ostoluotoksi ja maksaa pienemmissä erissä itsellesi sopivassa aikataulussa.

Svea Bankin laskulla saat aina vähintään seitsemän päivää maksuaikaa. Laskutuslisä tästä vaihtoehdosta on 10 euroa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta Svea Bank veloittaa 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 18-vuotias.

Svea-laskua voit käyttää maksutapana 5 – 5000 euron hankinnoille.

Svea Bankin laskulla arjen joustoa maksamiselle

Svea Bankin maksutapojen käyttö edellyttää, että asiakkaan luottotiedot ovat kunnossa. Mikäli kaikki on kunnossa, laskutus onnistuu helposti klinikalta. Svea-laskun valitessaan asiakas antaa suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme aina hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.

Mikä ero on Svea-laskulla ja Coronaria-tilillä?

Svea-lasku toimii ihan samaan tapaan kuin normaali asiakaslasku, mutta Coronarian puolesta laskutuksen hoitaa Svea. Coronaria-tili puolestaan on luottotili, jota hakijan täytyy hakea Resurs Bankilta. Luotolla voi hoitaa niin pienet kuin isommatkin hammasoperaatiot ja saat jopa 30–60 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Molemmat maksutavat edellyttävät, että asiakkaan luottotiedot ovat kunnossa.

Näin haet ennakkoluottopäätöksen Svea-laskullesi tekstiviestillä:

Lähetä sana CORONARIA ja henkilötunnuksesi sekä haluttu summa numeroon 045 73 95 0161. Saat vastauksen heti. Esimerkiksi: CORONARIA 010180-123X 500.