Ennen vastaanottoa

Tervetuloa Coronaria Uniklinikan asiakkaaksi. Olemme koonneet tänne ohjeet, lomakkeet ja tietoa, jotta käyntisi sujuisi mukavasti. Tältä sivulta löydät lisätietoa unikyselystä, Uniklinikalle saapumisesta, maksamisesta sekä ajan perumisesta.

Koronaviruksella ei vaikutuksia toimintaamme

Koronavirusepidemia ei tällä hetkellä vaikuta Uniklinikan toimintaan. Asiakaskäynnit toteutuvat normaalisti ajantasaisten viranomaisten ohjeistusten mukaisesti. Noudatamme vastuullista hygieniaohjeistusta yksikössämme. Tilamme ovat väljät ja vastaanotoillamme ei ole ruuhkaa. Meille voit tulla turvallisin mielin tutkimukseen ja hoitoon, kaikki klinikkamme ovat auki ja myös puhelinpalvelumme toimii normaalisti.

Huomioithan kuitenkin, että vastaanotolle ei tule saapua sairaana tai jos on vasta tullut ulkomailta. Voit siirtää aikaasi soittamalla keskitettyyn asiakaspalvelunumeroomme:

P. 020 741 9401

Saapuminen Coronaria Uniklinikalle

Vastaanotolle saapuessasi tarvitset henkilöllisyytesi todistamiseksi kuvallisen henkilökortin tai passin. Kelan myöntämää suorakorvausta varten tarvitset Kela-kortin. Vastaanottokäynnille on hyvä ottaa mukaan myös mahdolliset maksusitoumukset ja tapaturmailmoitukset.


Täytä Unikyselylomake

Tuletko ensikäynnille tai onko sinulle lähete unitutkimukseen? Ole hyvä ja täytä unikyselylomake ennen vastaanotolle saapumista sähköisessä asiointipalvelussamme.

Unikyselyn tavoitteena on hahmottaa nukkumiseen liittyviä ongelmia sekä kartoittaa yleisterveyttä, lääkityksiä ja elämäntapoja. Kyselyllä arvioidaan mielialaa ja torkahtamistaipumusta sekä kartoitetaan kokonaisvaltaisesti mahdollista unihäiriöihin liittyvää oireilua. Coronarian sähköiseen asiointipalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla / mobiilivarmenteella. Asiointipalvelun tarkemmat ohjeet löydät täältä>>.

Mikäli lomakkeen täyttäminen asiointipalvelussa ei onnistu, voit tulostaa lomakkeen, täyttää sen käsin ja tuoda se mukana saapuessasi uniklinikalle. Jos et pysty täyttämään lomaketta etukäteen, tulethan klinikalle 30 minuuttia ennen vastaanottoa, jolloin voit täyttää paperisen lomakkeen klinikalla.


Laajaan unitutkimukseen tuleva asiakas

Tutustu unitutkimuksen valmistautumisohjeeseen ennen unitutkimukseen tuloa.

valmistautumisohje / laaja unitutkimus


CPAP-hoidon aloitukseen tuleva asiakas

Muista ottaa mukaasi uniapneadiagnoosi ja lääkärin antama CPAP-hoitosuositus.


Vireystilamittaukseen tuleva asiakas

Tutustu vireystilatutkimuksen valmistautumisohjeeseen.

valmistautumisohje / vireystilatutkimus


Työterveyshuollon asiakas

Tarkista työterveyshuollon sopimussisältö työnantajaltasi tai työterveyshuollostasi.


Maksaminen

Maksutapana klinikoillamme käy yleisimmät pankkikortit tai lasku Coronaria-tilin kautta. Coronaria-tilillä saat 30-60 vrk maksuaikaa. Halutessasi voit maksaa laskun myös pienemmissä erissä.

Katso lisätietoja Coronaria-tilistä täältä>.

Mikäli teillä on palveluseteli, tutustuttehan  palvelusetelisivuumme>.


Ajan peruminen

Mikäli olette estynyt tulemaan vastaanotollemme tai haluatte siirtää varattua aikaa, ottakaa yhteyttä puhelimitse (020 741 9401, ma-to 8.30 – 17.00 ja pe 8.30 – 15.00) viimeistään vastaanottoaikaa edeltävänä arkipäivänä.

Verkkoajanvarauksen kautta voi peruuttaa vain verkkoajanvarauksessa varatut ajat. Peruutusta varten tarvitaan varausvaiheessa saatu varauskoodi, joka löytyy vahvistusviestistä.

Peruuttamattomasta ajasta tai samana päivänä perutuista ajoista /myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 €.

Tietosuojasyistä emme hoida terveyteen ja potilastietoihin liittyviä asioita sähköpostitse, emmekä ota peruutuksia vastaan sähköpostilla. Ajanvaraukseen liittyvissä asioissa, otathan yhteyttä Coronaria Uniklinikan asiakaspalvelunumeroon 020 741 9401.